Här igen!

Jag har bestämt mig och så här blir det!
Jag skriver lite om en film och sedan skriver jag bara
om lite vad som hellst och sedan om en film igen. oki?!?!?!?!?
NU KAN JAG PASSA PÅ ATT SKRIVA OM MINA DJUR LITE...
Jag har 2 råttor som heter Loop och Ratshet dom e svarta och väldigt söta och snälla.
De sitter och tvättar sig hela tiden och om det inte gör det så äter eller sover de.
(om de är i buren) om de är med mig så är de väldigt gosiga.
De bitts aldrig!!!!!!!!!!! De är inte äckliga som kanske de flesta tror!
De är pigga och glada och de vill aldrig bada! hehe!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

På min blogg kan du just nu vara med och tävla om ett par snygga örhängen, kika gärna in och anmäl dig! :)



Är du inte intresserad så ber jag om ursäkt!

2010-11-01 @ 18:42:51
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0